Cerita Lucah Melayu
Koleksi Kisah Seks Melayu Negeri Jiran



Haruan Makan Anak V



Dari bagian 4


Dia tahu dia kena kerjakan tetekku dahulu sebelum kemaskan biji kelentitku dengan lidahnya. Baru aku stim betul nanti. Uuuh.. Uuuh.. Uuuh.. Uuuh, seperti yang telah aku katakan aku cepat merasa berada di awang-awangan bila saja tetekku diramas-ramas dan putingnya digentel-gentel dan dipicit-picit oleh lelaki yang tinggi 'kepakarannya'.

"Ramas kuat sikit tetek Kiaah, Bang Mann," desakku dengan suara tercungap-cungap tapi boleh terang didengar oleh bapa mertuaku. "Kuat sikit, kuat lagi," keluar lagi kata-kata galakan daripada mulutku.
"Boleeh... no problem, tak payah Kiah suruh," katanya ringkas dan instantly melakukan apa yang aku pinta. "Memang dah lama Bang Man geram dan mengidam nak ramas tetek Kiah yang besar menonjol ni. Dah lama.. Dah dua tahun!! Tetek bini Bang Man dulu tak besar begini."

Aku rasa berdetup-detap jantungku bila mendengar yang dia sudah lama geram nak mengerjakan buah dadaku. Rupa-rupanya dia dah lama kepingin hendak mengerjakan tetek menantunya yang besar, montok dan ranum ini.

Aku tahu buah dada arwah emak mertuaku sederhana sahaja, memang tak boleh lawan aku punya. Tak semena-mena aku teringat yang pada satu masa dulu emak mertuaku pernah dengan tidak merasa segan memuji bentuk buah dadaku yang menggiurkan lelaki yang memandangnya. Pernah dia menyatakan yang bapa mertuaku amat suka dan geram pada perempuan yang mempunyai tetek seperti aku. Sekarang sudah terbukti kebenaran kata-kata arwah emak mertuaku.

"Aznam tak pandai ramas tetek Kiah macam Bang Man. Dia gopoh, sakit-sakit Kiah dibuatnya, Geramnya tak menentu," kataku tanpa berahsia lagi.
"Okay, from today onwards you don't have to worry, Kiah. Bang Man sedia memberikan 'special service' kepada tetek Kiah jika Kiah mahukan. 'Just give me a call, I'll be right here servicing you', sayang, of course bila Aznam tiada di rumah. Kurang tapak tangan, nyiru Bang Man tadahkan. Bertambah besar dan cantiklah nanti tetek Kiah dek selalu kena ramas begini dengan Bang Man."

Sebaik habis saja kata-katanya yang merupakan satu jaminan kepadaku, bapa mertuaku menggigit-gigit halus dan menyonyot-nyonyot ponggongku yang gebu. Aksi beginipun Aznam belum pernah lakukan. Sedap betul rasanya!! Gigitan gigi-gigi kasarnya tidak menyakitkan. Walaupun tidak lama, kira-kira 3-4 minit sahaja selepas itu dia menyondolkan kembali kepalanya di bawah kelengkangku. Muncung mulutnya mula mencari sasaran dan tapak yang sesuai untuk 'landing' sebagaimana yang telah dijanjikannya padaku sebentar tadi.

Lidahnya dijelirkan untuk masuk ke dalam lubang nonokku. Ia mengambil masa yang singkat sekali untuk menemui biji kelentitku, tambahan pula biji kelentitku hampir tersembul mahu keluar daripada sangkarnya. 'Expert' betul bapa mertuaku mencari biji kelentit dengan lidahnya. 'In a split second' hujung lidahnya telah mencecal biji kelentitku.

Tersentak bontot dan badanku menahankan kegelian dan keseronokan cecalan pertamanya. Tangan bapa mertuaku tetap menekan erat ponggongku, tak mahu kasi bontotku lari. Masakan bontotku nak lari... ya tak? Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari.

Lidah bapa mertuaku memperkuatkan aksi menjilat-jilat kelentitku yang sememangnya telah keras dan mengenyam sejak tadi lagi. Berdecot-berdecit bunyi jilatannya. Macam nak terkeluar kelentitku merasakan keenakan jilatannya. Menggigil-gigil badanku menahankan kegelian dan kesedapan yang menjalar ke seluruh pelusuk tubuhku. Tak ku sangka, pandai sungguh 'orang muda ini' menjilat biji kelentit. Istimewa dan ada 'artnya'.

Fikiran dan badanku melayang-layang jauh ke awang-awangan. Aku benar-benar dah lupa siapa diriku kepada jantan biang yang sedang mengerjakan aku ketika itu. Bapa mertuaku juga nampaknya terlupa bahawa yang sedang dilahapnya ini adalah menantunya. Mungkin.

Dibandingkan dengan cara suamiku menjilat kelentitku, ah... jauh sekali bezanya. Suamiku menjilat kelentitku macam mahu tidak mahu sahaja gelagatnya, tiada kesungguhan langsung. Dia seolah-olah jijik meletakkan mulut dan lidahnya di nonok dan kelentitku. Itu pun, kalau tak disuruh tak mahu dia membuatnya. Bodohnya tak boleh diajar, pandainya tak boleh diikut. Orang Melaka kata saja menolak tuah.

Selama dua tahun kami berkahwin suamiku tak pernah melakukan seperti apa yang bapanya sedang lakukan. Suamiku seharusnya belajar daripada bapanya cara-cara memberikan kepuasan kepada nonok dan kelentit isterinya dengan lidah juga. Dia tidak boleh bergantung semata-mata kepada butuhnya yang besar dan keras tak seberapa itu.

'He definitely has to learn the techniques of sucking and licking a woman's cunt and clitoris'. Dia mesti kena belajar bagaimana menghisap dan menjilat nonok dan kelentit wanita, kalau dia mahu, belajar daripada bapanya sendiri yang aku anggap memang pakar dalam bidang ini.

Bapa mertuaku menggilirkan jilatannya, sekejap lubang nonokku sekejap biji kelentitku. Cekap! Cekap! Pergerakan lidahnya maju mundur dalam lubang nikmatku sungguh sedap dan mengkagumkan, terutama bila terkena tepat pada biji kelentitku.

Dek terlalu geram melihat nonok mudaku yang berbulu nipis tembam kegatalan, bapa mertuaku seperti dirasuk syaitan, memang pun, terus menggomol dan menggosok-gosokkan muncung mulutnya ke seluruh bahagian nonokku dan sedalam-dalamnya. Masuk sekali dengan hujung hidungnya. Habis mulut, misai dan hidungnya berlumuran dengan air lendir yang telah banyak keluar daripada nonokku.

Lubang nonok dan kelentitku sudah amat mengenyam, ternganga-nganga minta diisi dengan barang yang lebih padat, lebih menyeronokkan, dan lebih mengkhayalkan. Terus terang aku katakan yang lubang nonokku sudah merengek-rengek meminta disumbat dengan butuh bapa mertuaku yang besar, panjang dan keras seperti yang telah aku saksikan tadi.

Kata-kata erangan panjang dan pendek bertali arus keluar daripada mulutku. Namun yang aku perasan aku telah berulangkali menyebut, "Sedap Bang Man, Sedaap, jilat... jilat kuat sikit Bang Man, nonok Kiah gatal Banng." Sentiasa aku rasakan jilatannya masih belum cukup kuat dan perlu diperhebatkan lagi. Begitulah laparnya aku, betina jalang, bini Aznam yang gatal, pada ketika itu.

Bapaku kedengaran mencungap-cungap di bawah kelengkangku. Dia sedang bersungguh-sungguh mengawal nafsunya. Butuhnya pasti sudah semacam bom nak meletup juga. Kasihan, bapa mertuaku hanya boleh berdengkur sahaja di bawah itu, tak boleh berkata apa-apa, maklumlah lidah dan mulutnya sedang bekerja keras melayani kehendak nonok dan kelentitku. Bukan satu kerja yang enteng.

Gerakan-gerakan ganas pada nonok dan tetekku membuat aku tak dapat bertahan lebih lama lagi. Lantas buat kali kedua cairan panas tersembur keluar daripada nonokku. Aku rasa pancutan air maniku lebih kuat daripada kali pertama tadi. 'Never happened like that before'.

Aku pasti bertambah kuyuplah mulut, hidung, misai dan dagu bapa mertuaku terkena percikan air maniku. Badanku mulalah terasa lemah sedikit. Mahu rasanya aku dengan segera menterbalik dan merebahkan badanku ke atas tilam yang empuk. Sudah lama benar aku menonggeng. Tangan-tanganku pun sudah mula terasa lenguh-lenguh kerana terlalu lama berteleku pada bantal.

Dalam aku sedang bercadang-cadang untuk merebahkan badanku ke atas tilam yang empuk itu, bapa mertuaku lebih cepat bertindak. Dia menterbalikkan dan menelentangkan aku dengan cermat. Kini aku terlentang dengan pukiku terbuka luas dan gunung berapiku terdedah habis, macam dua busut jantan terpacak di dadaku yang gebu.

Bapa mertuaku dengan cepat merangkak naik ke atas katil duduk berlutut bertenggong di celah kelengkangku yang terbuka luas. Kedua-dua ponggongnya menggalas bahagian belakang kedua-dua pahaku. Dia tidak terus melakukan apa-apa walaupun hujung butuhnya yang terhunus itu terangguk-angguk mencecal-cecal bibir nonokku, sudah macam mengamuk hendak masuk ke dalam nonokku yang ternganga-nganga dan kembang-kuncup menunggu.

Dalam hatiku berkata-kata sebentar sahaja lagi nonok aku akan menerima habuan yang ditunggu-tunggu secukup-cukupnya. Malangnya, aku menanti seperti 'menunggu buah tak jatuh. 'He proved to be a very patient man, you know, not like his stupid son. ' Dia mahu menjadikan aku lebih dahaga lagi, mungkin biar sampai nonokku bersuara bukannya mulutku yang bersuara merayu meminta-minta mahukan butuhnya.

Dia menundukkan kepalanya untuk merenung tajam nonokku yang tembam tersembul dan ternganga-nganga di depan matanya yang terbelalak. Bulu nonokku tidak lebat, selalu aku trim. Ini menjadikan tundunku nampak lebih terserlah tinggi memapam.

"Amboi mak.. Cantik dan tembamnya nonok Kiah, untung Aznam!!" bapaku memberikan pujian yang ikhlas tetapi bunyi macam menyindir Aznam. Memang, siapa berani kata nonokku tak tembam kalau dah terpampang di depan mata? Cuma sayang sedikit biji kelentitku tidak berapa besar, sederhana sahaja, cukuplah tu.

Selepas itu pandangannya dialihkan pula kepada buah dadaku yang menggunung keras mencanak.

"Uuuh uuh, baru puas Bang Man dapat pandang tetek Kiah yang besar ni. Sahlah apa yang Bang Man nampak bayangan dalam baju gaun tadi. Memang besar, cantik, gebu, berisi."

Macam dah tak ada perkataan lagi bapa mertuaku hendak gunakan bagi memuji keistimewaan buah dadaku."Makan tak habis Aznam macam ni," sambungnya lagi. Aku hanya merenung layu kepada mukanya. Aku setuju benar dengan setiap patah pujian yang diberikan.


Ke bagian 6






Home

Cerita XXX
Seronok|Cerita Stim|Homo|Dusex
Kisah Lucah


© 2011 Cerita Lucah
Himpunan Cerita Erotik Melayu