view sexy images at influenza!



Cerita Lucah Melayu
Koleksi Kisah Seks Melayu Negeri Jiran



Berkongsi Dengan Jiran VI



Dari bagian 5


Sebaik saja pintu bilikku terbuka, aku memberikan isyarat tangan serta mulut menjemput Kak Rahmah dan Bapak Mertuaku masuk. Lampu dan air-cond aku 'switch-on' kan. Lampu sengaja tidak didimkan, biar terang benderang agar nampak semua lurah dan alur, agar kelihatan semua yang di celah-celah dan bulu-bulu setiap orang, dan yang lebih pentingnya biar jelas apa jua aksi dan aktiviti yang dilakukan oleh setiap orang. 'Let there be nothing to hide'.

Tanpa buang masa, Bapak Mertuaku terus memeluk pinggang Kak Rahmah dengan rakusnya. Spontan Kak Rahmah membalas dengan merangkul tengkuk erat Bapak Mertuaku dengan geram dan bermulalah aksi cium-mencium, ngomol-mengomol dengan hebat dan ghairah sekali lagi, bahkan jauh lebih hebat daripada apa yang aku saksikan semasa di luar, di ruang tamu tadi. Kak Rahmah memang sungguh dahaga. Memang betul-betul dah miang. Macam dah lama benar dia tidak merasa..

Setelah mengomol dan melumat mulut Kak Rahmah kira-kira lima minit, Bapak Mertuaku menggerakkan mulutnya menyusur turun, menyonyot-nyonyot dan menjilat-jilat dagu, leher dan bahagian atas dadanya yang gebu. Akhirnya muncung mulutnya mencapai target yang utama, mencakup dan terus menghisap tetek dan puting tetek kanan Kak Rahmah yang sudah tegang membusut itu. Berdecot-decot bunyinya puting tetek Kak Rahmah kena hisap, tak ubah macam bunyi bayi menghisap tetek ibunya.

Serentak, tangan kiri Bapak Mertuaku menyusur ke atas perlahan-lahan daripada pinggang ke perut dan terus ke dada juga, lantas mengaup-ngaup, mengangkat-ngangkat dan meramas-ramas tetek kanan Kak Rahmah. Puting tetek yang ini juga digentel-gentel dan dipicit-picit dengan lembut. Mana betina tak stim dan mengelinjang bila kedua-dua belah buah dadanya mendapat belaian yang begitu romantik. Kak Rahmah mengerang-ngerang kuat kesedapan. Macam-macam bunyi keluar daripada mulutnya. Kakinya dah macam tak jejak lagi di karpet.

"Sedapnya Bang Man.. Ramas kuat sikit Bang, nyonyot lagi Bang.. lagi, err, err, ermm... uuhh, uuhh," Kak Rahmah merengek-rengek sambil tangan kanannya memegang pergelangan tangan kiri Bapak Mertuaku seolah-olah membantu menaikkan, mengampu dan memerah tetek kanannya, manakala tangan kirinya menyapu-nyapu ubun dan dahi Bapak Mertuaku, menekan-nekannya seolah-olah meminta dikuatkan lagi hisapan dan nyonyotan terhadap tetek kirinya termasuk putingnya yang sudah tegang.

Puki dan kelengkang Kak Rahmah sudah bertaut melekap pada kelengkang Bapak Mertuaku. Nasib baiklah seluar dalam Bapak Mertuaku masih belum terlucut, masih menjadi batas pemisah dan penghalang, jika tidak pasti nonok Kak Rahmah yang dah gatal mendidih itu berjaya mencakup masuk kepala butuhnya. Namun aku perhatikan Kak Rahmah beria-ria benar menggesel-geselkan dan menekan-nekankan nonoknya kepada butuh Bapak Mertuaku yang sudah tegang mencodak naik dalam seluar itu. Nonok Kak Rahmah bertindak umpama tangan meraba dan mengurut butuh Bapak Mertuaku. Mungkin ini juga boleh ditakrifkan sebagai 'body massage'.

Seketika Bapak Mertuaku melepaskan mulutnya daripada tetek Kak Rahmah.

"Besar dan berisinya tetek you.. Mah, tak habis makan hubby you. Makin kena ramas dan hisap makin menjadi-jadi bonjol dan magangnya. Kalau boleh, Abang hendak selalu dapat main tetek Mah.. Macam ini. Tak dapat lain dapat tetek Mah pun jadilah.. Abang memang suka tetek besar dan montok begini..."

Bapak Mertuaku mengeluarkan kata-kata pujian dengan suara serak-serak ke dalam. Nah, dia sendiri membuka rahasia yang dia memang 'gila dan geramkan' tetek besar.

"Boleh Bang Man, apa salahnya.. Tapi kalau main tetek saja Mah tak nak, tak puaslah macam itu..." segera Kak Rahmah menjawab tanpa berselindung langsung. Betina tak tahu malu.
"Habis Mah nak apa..?" Bapak Mertuaku bertanya, pura-pura tak tahu konon.

Masakan dia tidak tahu apa maksud Kak Rahmah sebenarnya. Biasalah tu..! Jantan biang mengada-ngada.

"Takkan Abang tak nak main nonok Mah..?"

Adoi, begitu 'daring' sekali Kak Rahmah membalasnya. Kak Rahmah telah memberikannya 'cek terbuka' yang telah ditandatangani. Untunglah kucing jantan biang sekor ni. Sambil tersenyum lebar, Bapak Mertuaku memberikan jaminan.

"Takkan Abang tak nak, masakan Abang nak tolak bulan dah jatuh ke riba.."

Dia terus mengerjakan buah dada Kak Rahmah yang dah cukup ranum itu. Aku dah tak tahan lagi memperhatikan aksi dan gelagat Bapak Mertuaku dan Kak Rahmah. Aku perasan dah lama benar aku terbiar menunggu.

"Mana boleh macam ni, takkan nak tunggu pelawaan Kak Rahmah seperti di luar tadi. Tak boleh jadi... tak boleh jadi.." keluh hatiku.

Nafsuku sendiri pun sudah meluap semacam aja.. Betina ini pun dah miang juga. Memang wajar aku beralah untuk menghormati tetamu, tetapi takkan Kak Rahmah seorang saja yang nak puas sedangkan aku melepas. Kalau dia lapar, aku pun lapar juga. Kalau dia haus, aku pun haus juga, bahkan mungkin lebih haus daripadanya.

Lantas aku rentap seluar dalam Bapak Mertuaku, tergesa-gesa menurunkannya hingga ke paras buku lali. Secara spontan Bapak Mertuaku membantu aku melucut habis dan menyepakkan seluar dalamnya melayang pergi ke bawah katil. Uuh, uuhh, serta merta melenting tegak butuh Bapak Mertuaku sebaik saja dia dibebaskan daripada sangkarnya. Dah lama benar dia menderita bengkok dalam seluar tadi. Sepatutnya lebih awal lagi dia diberi kesempatan untuk mempamerkan kemantapan dan keperkasaannya.

Belum sempat aku berbuat apa-apa, tangan kanan Kak Rahmah sudah mendahuluiku menyambar, menangkap dan menggenggam kuat butuh yang keras tegak mencanak itu. Sertamerta puting tetek Kak Rahmah terlepas daripada mulut Bapak Mertuaku. Dia mengetap-ngetapkan bibirnya dan bersiut-siut menahankan kesedapan dan kegelian yang diberikan oleh tangan Kak Rahmah yang nampaknya expert betul membelai kepala butuh lelaki.

"Amboi Bang... mak oii, besarnya butuh Abang... panjangnya... uuhh, uuhh, kus semangat.. Kan main keras aah.. Dah macam besi," galak betul Kak Rahmah memuji-muji kepala butuh Bapak Mertuaku.
"Besar, panjang sangat, tak boleh muat nonok Mah macam ni.. Pecah nonok Mah malam ni nanti.. Uuhh, uuhh, batang Abang Rosli taklah besar panjang begini"

Di timang-timangnya batang Bapak Mertuaku. Aku tahu yang Kak Rahmah buat-buat saja kata 'tak muatlah' 'pecahlah' nonoknya kalau kena butuh Bapak Mertuaku. Yang sebenarnya dia sengaja nak 'tease' dan beri perangsang dan menaikkan lagi nafsu dan kegeraman Bapak Mertuaku terhadapnya. Aku lebih daripada paham akan muslihatnya. Takkanlah lubang nonoknya yang sudah mengeluarkan dua orang anak itu sempit macam aku punya. Tak mungkin..! Kalau lubang nonok aku yang belum pernah beranak ini boleh menerima, masakan lubang nonoknya tidak boleh.. Tak masuk akal. Sempit sangat ke lubang puki dia?

"Boleh, boleh masuk... jangan bimbang, Mah tengoklah nanti," jawab Bapak Mertuaku ringkas sambil mengukir senyum sinis dan tunduk ke bawah memperhatikan tangan Kak Rahmah yang sedang menggenggam dan menimang-nimang butuhnya.
"Mula-mula mungkin susah dan perit sikit, lepas tu Abang nak cabut pun Mah tak beri nanti. Jika susah nak masuk, Kiah boleh tolong kita.." Bapak Mertuaku memberi jaminan kepada Kak Rahmah sambil mengusik aku.

Aku belum terpikir macam mana aku nak kena tolong masukkan butuhku ke dalam lubang nonok Kak Rahmah. Aku turun duduk berlutut di bawah kelengkang Bapak Mertuaku. Aku nampak jelas di hujung butuhnya sudah banyak terdapat air gatalnya yang menambah kilatkan lagi kepala yang berwarna putih kemerah-merahan itu. paham apa yang aku mahu lakukan, Kak Rahmah melepaskan genggamannya ke atas batang Bapak Mertuaku untuk meramas-ramas dan menggentel kedua-dua buah pelirnya pula.

Aku tak lepas peluang, cepat-cepat mulutku mencakup kepala butuh Bapak Mertuaku. Terangkat kakinya dan melenguh kuat sebaik saja dia terasa mulut dan lidahku mengolom kepala butuhnya. Kak Rahmah sedar yang aku telah mula menjamu selera memakan ice-cream yang lazat di bawahnya. Sekali-sekala dia mencuit-cuit dagu dan muncungku seolah-olah memberikan galakan agar aku terus menghisap kepala butuh Bapak Mertuaku semahu-mahunya.

"Mah, naik atas dan menonggeng kat tepi katil ni"

Dari bawah aku dapat mendengar kata-kata Bapak Mertuaku memujuk Kak Rahmah supaya naik ke atas katil dan menonggengkan bontotnya. Aku tahu Bapak Mertuaku sudah hendak melahap dan menjilat nonok dan puki Kak Rahmah, bukan hendak mengepamnya. Aku paham benar akan karenah Bapak Mertuaku. Dia takkan mengepam nonok betina sebelum menjilatnya sepuas-puasnya. Dia takkan main nonok sebelum 'mempermain-mainkan' biji kelentit si betina. Aku tahu betul kegemarannya.

"Abang nak makan nonok Mah dari bawah.. Bukan selalu boleh dapat peluang makan kuih apam tembam Mah ni," sambung Bapak Mertuaku lagi.
"Kalau Rosli tak suka makan, beri kat Abang, biar Abang ratah sampai licin.."

Aku tak tahan mendengar kata-kata Bapak Mertuaku, lantas mulutku melepaskan butuhnya dan bangun berdiri untuk participate dalam aksi hebat seterusnya.

Kak Rahmah tidak menjawab. Tak perlu baginya membuang masa menjawab. Dengan segera dia melepaskan Bapak Mertuaku, berpusing dan terus merangkak naik ke atas ketil. Sebagaimana yang disuruh, seperti kerbau yang sudah makan ajar, dia menonggengkan bontotnya agak tinggi. Beria-ia benar dia mahu mempamerkan dan mempromosikan puki dan nonoknya. Kedua-dua tangannya berteleku dengan kemas atas bantal. Kelengkangnya dikangkangkan sehingga Bapak Mertuaku dan aku jelas sekali dapat memperhatikan bentuk kelengkang, puki dan nonoknya, dan apa jua benda yang ada di sekitarnya.


Ke bagian 7

Berkongsi Dengan Jiran VII






Home

Cerita XXX
Seronok|Cerita Stim|Homo|Dusex
Kisah Lucah


© 2011 Cerita Lucah
Himpunan Cerita Erotik Melayu